Ahad, Julai 19, 2015

Tuntutan Windcsreen AmGeneral Insurance Siri 1



Seperti yang anda tahu, AmGeneral Insurance, kami sentiasa berusaha keras untuk mengubah cara kita bekerja dan sebagai sebahagian daripada komitmen kami untuk membantu penyediaan perkhidmatan yang lebih baik, kami gembira untuk mengumumkan bahawa berkuat kuasa 1 Ogos 2014, kami memperkenalkan improvisasi proses cermin kenderaan Tuntutan dengan bengkel panel kami.

Matlamat kami adalah untuk menyediakan satu proses yang mudah untuk pemegang polisi tanpa mengenepikan kawalan kos. Dengan sokongan anda, kami mahu pemegang polisi kami untuk menggunakan panel bengkel kami untuk tuntutan cermin.

Dengan berurusan dengan bengkel panel kami, ini akan mengelakkan proses yang tidak perlu bagi pemegang polisi kami, menyebabkan satu pengalaman pelanggan yang lebih baik.

Kita juga tahu bahawa bengkel panel kami akan mengambil kira jangkaan kos dan jangkaan kami ke arah mereka sebagai pembaik pilihan.

Tuntutan cermin kenderaan mudah apabila menggunakan AmGeneral Insurance Panel Bengkel Pembaikan

Kami amat menggalakkan pemegang polisi kami untuk berhubung terus berkenaan cermin yang rosak ke bengkel panel kami dan menikmati faedah eksklusif berikut:

  • Proses tuntutan sangat mudah  - perjanjian panel bengkel dengan AmGeneral Insurance secara langsung
  • Bayaran pendahuluan tidak diperlukan & tiada pertikaian dalam tawaran
  • Prosedur yang mudah / dokumen - Laporan polis, pra & selepas pemeriksaan tidak diperlukan apabila menggunakan panel bengkel kami
  • Rangkaian bengkel panel yang meluas
  • Lebih Baik pembaikan mutu kerja
  • Berurusan dengan hanya bengkel panel berdaftar dengan PIAM

Tiada ulasan: